Apr 3, 2014

:: 8 Months ::

Alhamdulillah...!
Saya dah masuk 8 bulan! Amin...
Cepatnye masa berlalu...

Jantina baby pun saya dah thu..
Masa 1/04/2014 saya pergi ke KMC utk scan 4D with Dr.Suriati Sulong..
Mujur saya kenal doc nie... so, dapatlah best price dia bagi sekali ngan pic, video & Cd
Alhamdulillah.. Kena dlm RM90..

Nak dkt 20 minit jugak lah Dr.Sue scan.. tgk bibir dia.. tkut ada sumbing ke... (alhamdulillah tiada)
Pastu, masa scan banyak pulak baby ibu nie meguap.. lebih 5x!
Yang paling epy saya dpt tgk dia isap jari.. comel!!
Muka en.suami waktu tue teruja giler... Tapi, berat baby je ada problem cikit coz baby berat dlm 1.5 Kg jer..
Lepas nie ibu kena makan banyak2.. ehehe bagi anak ibu nie debab! kihkihkih

Tapi alhamdulillah.. saya xkisah semua tue janji baby sihat.. Dr. Sue siap scan tgn baby, kaki baby, & jantung baby.. Dr.Sue cakap semua sihat. Tiada masalah.
Rasa nak wat balik jer scanner dia tue... huhhuuu

Owh, btw! Dr.sue scan jantina baby!
Haaaa........ yeay! Ibu ade kawan nnti coz farin's junior will coming in the great world!!
ehehee

Chayok baby! chayok!


1 month to go!!

0 : potpetpotpet: