Mar 8, 2014

:: Part 2 - M0M t0 be ::

Yahoo............ Alhamdulillah... bila dah 7 bulan 1 minggu nie barulah dapat shopping barang baby dengan BERIAYAnye with en.suami!
Banyak dah brang2 baby yg penting2 semua dah siap beli!

Jom tengok ape yg saya beli tuk baby tersayang.!

Tilam fiffy baby, beli kat manjaku!

Sarung tangan & kaki & topi baby at Anakku....

Blanket tuk baby murah! kat on9 rm60 saya beli rm40 jer.. Masa tue ade buat sale kat ruang legar Megamall, Kuantan.. 



Breast pump & botol susu Tommee Tippee
Harga breast pump tue rm99 jer... & harga botol susu tue rm80..
Murah kan!


Baju & seluar tuk baby brands anakku, baby kiko & purren & Disney!
Semuanye comel.. Size saya beli new born & 3-6 months!
Baby cepat besar so saya beli sikit jer yg new born dalam 7 pasang.!

Nie tuala brands pigeon, safety for baby brands anakku & Baby Napkin brands Disney!

Semuanie saya hbs dalam RM600 dalam masa 3 jam!
Ahaha
Baby punye pasal! Xpelah!

Oh.. nanti tunggu expo lak.. kita shopping okay!


Nampak tak! Due saya Bulan 5... Tarikh kt zenith tue 25-27 april!
Hope masih larat bershopping..

0 : potpetpotpet: