Apr 14, 2013

:: Wedding Fendi & Siti ::

Ari sabtu malam 13/04/2013 mini reunion DKA 6B..

Best sangat2! Rindukan korang lah weiii...

Kelakar jer... First Jumpa Giro, Sheikh & shafik kat parkson.. dalam hati ni terdetik "grul ker tue debabnye".. ahaha.. xsedar diri ni pun debab gak.. ahahaa 
Ok! 0-0.. kite sama bam bam..

Dia terkejut tgk aku! Mybe bam bam gak... 
ahahaa
yang pasti mata dia yg sepet tue galak jer tgk aku atas bawah...
naik segan aku..

Pas shopping hadiah dekat Fendi...
Beli kan sumthing yg akan buat Fendi  tdo malam yg lena ok.. ahaha
"warna pink gtu aku pilih kauuu........."
I know ur favorite colour.. ^_*

Ok.. after shopping kat parkson, aku & sya pun p lah TC jumpa Yoh & Amalina kat kedai mkn namanyee Three Under.. Then, order makan dulu. *lapar!!!*

After 15 minutes, Fendi datang yeah.... Pengantin dtng tue... huhu... comel jer dia.. *ops* laki orang dah... maap maap...
then after 15 minutes also... Giro...Sheikh & shafik datang lepak sekali...
Pengantin mkn burger jer.... 

pastue, dtng lah grul nk amik gmbr duk sebelah aku & usik2 aku...
Lamanye xjumpa dak bambam nie... 5 thun kot.. after finish diploma dulu... 

 Nie lah dia.. Nazirul Mubin..... ^_*

Nie lak.. Sya & Yoh & Ama

Pas mkn.. Grul ajak p karok.. kononnyeee nak ajak aku duet.. Haaa... kau! Dia pilih lagu ombak rindu.. ahaha... Ketar2 suara aku... nyanyi sebab lagu tue slow kot....


++
Esoknye lak...
Sambut menantu dirumah Fendi...

Congrats both of u.. so sweeet... Moga kekal epy ending Until Jannah... Amin


Tengok.. grul nie.. lagi... nk berpic lagi.. ahaha... 
Dia cakap dia single lagi..
okay! Lelong lelong.... huhuuu

Oklah... Aku rindukan kenangan kite yg dulu2....
Korang lah the best ever & ever...

byebye
xoxo

0 : potpetpotpet: