May 9, 2012

:: Kerumitan dalam kesengsaraaN ::


Kerumitan yang agak menjengkelkan sehingga membuat aku hilang mood untuk setiap perbicaraan...

Kejamkah aku?

sedarkan ia dengan sikapnya yang xpernah berubah dalam mengambil kesempatan di sebalik kesenangan orang lain?

Sedarkah ia bahawa sikapnye amat mengjengkelkan sehingga membuatkan segelintir masyarakat disini mempunyai rasa yg sama dengan aku?

Memendam rasa yang sama dengan setiap perbuatannya yang SUKA -----

Moga dia mendapat pembalasan yg setimpal atas perbuatannya.
Mungkin dia xmerasa bagaimana perasaan aku ketika itu tetapi percayalah... kau akan merasa bagaimana aku atau masyarakat2 disini merasa perkara yg SELALU kau lakukan..

Jadi... Jangan sampai seseorang memendam rasa terkilan juga kau yang akan kesepian sampai hilang masyarakat disekeliling kau waktu KAU benar2 susah.

-Setiap relationshiP memerlukan GiVE & TAKE.. if tiada... itu dipanggil relationshiT!!-

GUD NITEXX peeps

3 : potpetpotpet:

justSYA said...

hebatla kamo!! bravo2!! gud nite...

Farien said...

hahahaa...... luahan hati di larut malam..

ain dzaya said...

wuutt!wuut! marahnya...
tenangnya..pergi berwuduk :)


"Ain Dzaya | Tips jadi total hensem kekal selamanya.".