Jan 1, 2012

:: ePy besday Mr.Lah ::



epy.epy.& epy besday Mr.Lover...

genap 4 tahun setgh kite bercinta, harungi suka & duka

Hope hubungan kita kekal sebagai kekasih & membawa kite ke alam perkahwinan suatu ari nanti dan sebagai  suami dan isteri.

Besday dia.. xbagi hadiah pun... just bagi kad besday buatan sendiri..
puas tampal sana.. tampal cini hias bagai..
hehehee
tapi xpe... tuk orng tersayang..

Jadikan aku orng yg terakhir dalam hidup kamo even xdpt jadi orng yg pertama k dear..
Love u mucho mucho!

Untuk 3,4 ari kite kuar bersama.. saya epy sgt
tapi maapkan saya coz tarikh 1/1/2011 saya xdek di cc awk coz papa buat family day.

tapi.. last jumpa awk aritue, saya pakai jugak shawl yg jenis awak xsuka perempuan pakai..
hehehe
tgk! saya pakai jugak!
tapi awk terima jugak ngn redha.. huhu

0 : potpetpotpet: