Nov 25, 2011

:: Hatiku Bukan MilikMu ::


Awak.. Fahamilah.. kadang2 Hati ini merintih terkunci mulut membisu kerana Perjalanan yang jauh bagai tiada sudahnya.. Liku ranjau ku tempuh dalam mencari jawapan dan Di sudut kecil hatiku sering berkata mengertilah Apa yang terjadi ada hikmah sebaliknya...^_^

DAn, terkadang kita harus RELA melepaskan yang telah kita miliki... demi mmberi ruang kepadanya untuk mndapatkan yang lebih terbaik dari diri ini kerana betapa saya sedari akan kekurangan saya. 

Kekadang saya paham yang cinta adalah sesuatu yang sukar untuk ditafsirkan. Ia datang tanpa di undang. Bila hati dah mula sayang kat awak memang sukar untuk melepaskan awak. Ia juga tidak boleh di paksa-paksa kerana pasti memakan diri saya. Alangkah bahagianya hidup ini jika cinta hadir kena pada tempatnya.. kan awak!

Kan best lau idup ni xbertepuk sebelah tangan, tak perlu mengikut kehendak orang lain. Dan segala-galanya ditentukan oleh gerak hati sendiri... saya akan ikut gerak hati saya!
Akan buat per saya nak buat!
DAn,memang mudah hidup ini jika ia mengikut kehendak kita.. btul x?
Namun takdir ALLAH tiada siapa yang mampu meneka kan sayang!

saya juga akan sokmo!sentiasa engt yang
‎" Cinta seringkali akan lari bila kita mencari, tetapi cinta jua seringkali dibiarkan pergi bila ia menghampiri "

DAn, carilah seseorang yang membuatkan kamo tersenyum kerana ia cuma memerlukan sekuntum senyuman untuk mencerahkan hari yang suram. Carilah yang membuatkan hati kamo tersenyum.!

Maka itu! Lebih baik kita mencintai orang yang mencintai kita..daripada kita mencintai orang yang tak ada tindak balas & rasa sangat tak dihargai(~_~)

Dan, saya akan engat utk kahwini orang yang lebih mencintai diri saya daripada saya mencintai diri orang lain. Itu lebih baik daripada mengahwini orang yang saya cintai tapi tidak menyintai diri saya kerana adalah lebih mudah mengubah pendirian kita sendiri daripada mengubah pendirian orang lain...

"Jika seseorang itu hadir dalam hidup kita dan jadi sebahagian dari hidup kita.... Tapi ada sebab-sebab yang tertentu dia terpaksa pergi....jangan terlalu sedih, terimalah kenyataan itu sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kita... jadi kita kena redha dengan ketentuan ALLAH.."

"Nilai sebuah rasa bukan hanya sekadar memiliki jasadnya, tetapi nilai itu lebih berharga andai dapat memenangi hatinya dengan penuh keikhlasan....."

Jadilah Cahaya walaupun tak tersentuh, tapi selalu menerangi. Jadilah angin sepoi2 walaupun tak berwujud, tapi selalu memberi kesejukkan. Jadilah TEMAN saya walaupun tak bersama menjalani hari, tapi selalu memberi kehangatan di hati...
~xsusahPun~

‎"... Jika Awak Rasa Awak Adalah LELAKI Yang Malang Mengenali GIRL Seperti Saya... Saya Minta Pergilah Sejauh Mana Awak Mahu... Dan Awak Kene Tahu Juga, Bahawa Saya Juga Adalah GIRL Yang Malang Kerana Terpaksa Melepaskan Awak Pergi Begitu Sahaja..."


KAMO!
I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you too
"Don't forget me," I begged
"I'll remember," you said
"Sometimes it lasts in love
But sometimes it hurts instead"
--------------------------------------------------

0 : potpetpotpet: