Oct 3, 2011

:: Surprise saya utk siDia adalah saya ::

Jam 1.00pm bergerak ke Batu Pahat
Jam 4.45pm sampai di Batu Pahat
merehatkan diri sebentar di rumah ayu bersama rosmanira.
Pas magrib saya bersiap2 ke rumah Mr.Lah untuk surprisekan dia
Dalam hati ni berkata minx2lah jadi

Jam 9pm dah de depan umh dia..Lantas tangan nie menekan button call & perbualan berlangsung
F : abg kt ner?
L : kat umah.. nper?
F : nak cakap ngn kawan abg 'Fixie' buleh?
L : Nak wat per?
F : nak tnye pasal awek dia ade kawan, kawan awek dia kwn syg dulu tue nk tnye betul ker tue kwn syg dulu.
(aku dh mula susun kata2 yg mcm ape tah)
L : ok, jap g abg call balik coz pixie solat.

5 minit after that dia call aku semula
L : syg, nie ha pixie
F : awak.. sile kuar umh skng, saya ade kt depan umah awk.. Tapi LAH xtahu saya dtng.
Fixie : nie farin ker?
F : yer nie farin.. nper? Lah ade awek lain ker?
Fixie : eh! bukan.. Farin de kat sini? kat batu pahat? 
F : yer.. saya ade kt umah awk nie.. Mcam nie, saya bagi awk sumthing.. ti awk bagi dia k.
Fixie : Eh! awk xnk jumpa dia dulu ker? Jumpalah dulu malam ni
F : memanglah nk jumpa tpi nk bgi dia tgk barang nie dulu, nk tgk respond dia pastu. ok
Fixie : Ok

Then, aku drive p depan umah dia park keta VIVA mim kat situ.
Bagi barang kt fixie suh bagi kt Mr.Lah
Pas siDia tgk dia terpk 'xkan gaduh aritue sampai bagi cincin'
PAstu, fixie kuar dia cakap 'awak muka dia blur, nk panggil dia x?'
aku cakap panggil lah kata kat dia 'perempuan yg bgi cincin tue pnggil nk cakap sikit'

Masa tue aku dah kuar dah duk kt tepi kereta membelakangi dia.
Dari cermin keta aku ngntai aku nmpk dia kuar berbaju merah.
Tgn aku dah seram sejuk dah.
Masa dia dtng aku pndang sana, bila dia sampai aku pun berpaling tgk dia.
Muka dia blur lama gak rr tgk aku kat Batu Pahat.
ayat first kuar dari mulut dia 'syg'?
aku senyum then dia cakap 'pndai yer'..
aku sengih jer lgi.

Pastu, barulah kami kuar p MCD Taman U.
Pastu p Dataran Batu Pahat with Ayu & sheikh & Yoh.
Jom tgk kami bersnap!snap!snap!

Tarikh 30/9/2011
 Masa nie tgh tunggu Ayu kt UTHM
                                        Aku & Mr.Lah                                            with Ayu
With Yoh

Tarikh 1/10/2011
Otw ke Jusco Tebrau & Danga Bay,JB.
Engat nk p Melaka tpi xjadi coz nk p Danga Bay gak..
kihkih
TQ.Mr.Lah















 Tarikh 2/10/2011
Otw balik ke Kuantan With Mr.Lah sebab saya demam teruk.. =(
Saya epy bile si Dia muka blur..
saya epy misi saya berjaya surprisekan dia
saya epy kawan2 tolong saya utk support per yg saya buat
saya epy sebab dia MILIK saya sorang!

0 : potpetpotpet: