Sep 25, 2011

:: BerHaLi LaYa diLumah MiLaH puLa ::

yeah! Here we go~
Next!
Haruslah menghadirkan diri di rumah terbuka my bff!
Jamilah Mohamed & Nor aisahton..

Tapi.. Kat sini hanya ade gambar kat rumah Milah jer..
kerana! memandangkan perut dah pun kekenyangan.. Rumah Sya xdek pun kami ber'snap' bagai!
hehe

Jom yer korang2 kite layan dulu gambar2 saya bersama kengkawan yg sentiasa 'terlebih' ini!
kihkih





Saya sukakan kanak2! Geramnye.. dua2 saya dah gomo sampai nangis! Ibu kpd baby nie kawan saya yg berumur 24 thun dah pun ade anak 8bulan!
Tapi saya? ade anak tekak..anak mata jer.. huhu
Alamak! 
Tiba2 rasa nak kawin & nak ade anak yg comel!
Rasa nak kawin awallah! 
Papa......., buleh x farin nk kwin sekarang..?
ops! tiba2 terdgr suara papa cakap 'selagi kamo xjadi engineer selagi itu kamu xblh kwin'.
kihkihkih







ops! terlebih sudah~
hehe

Weekend yang best!best! & best!
Makan! makan! makan!
Sampai kawan saya dah tegur.. 'Farin.. mula2 ko msuk ump aku tgk ko kiris cikit.. nie dh chubby balik..'
aku pun cakap 'duk Ump stress kott..'
huhu

Xpelah.. chubby2 pun de orang sayang kan! kan! 
*dush-dush! mengada!

~ Masa utk buat assignment Eng. Economics~
byebye 

0 : potpetpotpet: