Aug 26, 2011

:: Last day Praktikal ::

Hoye!Hoye!
Finally, praktikal saya dah habis.
Sumtimes, rasa rindunye kat mereka-mereka di PASDEC PUTRA!

Dapat kenali ramai orang & banyak ragamnye!
Tapi, mestilah saya rindukan SV saya iaitu En.Saiful Idham yang comel+cute itu!
hehee
Ade Aku kesah?
Ops!Ops! ramai yang saya akan rindukan!
My Bos, my PM, My Ir, Tuan Haji,En.Madi, Kak Ana, Kak bayah, Miss Jun, En.sahir, En.wan
& budak praktikal yang senget mestilah Wan,Ely & ErY!
ngeee

Tapi, kadang2 saya rindukan 'twister orange' saya!
haaa
camner?
hei! Beruang Kutub! rindukan penguin x?
jawab beruang kutub : So? Ade aKu kesah?!
vs


Hahahaaa.. Kelakarnye Si Kamo Beruang Kutub!
Tapi, ketahuilah si penguin sangat comel.
hehe

byebye!

2 : potpetpotpet:

justSYA said...

tiba2 rsa cam nk tbatuk lak bila baca nama sv ko tu kn...ehem3...hahaha....

Farien said...

sya : haha... batuk kuat2 ker pelan2.. =)