Feb 4, 2011

:: Merajuk ::

Merajuk..
ye! saya mmg cepat merajuk juga cepat sejuk kalau kena dgn caranya..
Bosan lah lau de orng suka marah2 xtentu pasal.
menyampah tau..
Papa saya sendiri pun jarang nk marah.
mama pon xpenah mrah saya kecuali buat silap!
Nie.. kalau lelaki yg bru kenal tiba2 marah2 pe kes even awak 4,5 thun ker.. or sethun ke kenal saya..
Jangan asyik nak hot buleh? 
I don't like it!
~ WTH~
But!!
Rasa geram sgt3 lau tiba2 gaduh kan? naper erk perlu gaduh? oh.. eratkan siraturahim erk..?
yang bercinta suka gaduh2.. lau yang tak bercinta suka ape erk..?
geramnye..!!
Kadang2 rindu! kadang2 benci!
Nak minx peluk buleh..?
Ape..? xleh?
owh.. xbaik erk..?
ok..ok.
awak..
datanglah kat saya..
sila pujuk saya ok!
Bukan dgn cara bagi topup! tpi bagi bunga leh..?
tpi bunga xleh makan..
bagi coklat la.. erk..!
eheeee
nak coklat cadbury .. nak aiskrim mcd!
nak awak leh..?
ehehee
Nak awak sorang..!!
Buwek..!!
Oklah!
Nak sleeping beauty dah..
Nitex korang!
aku sayang korang xlebih & xkurang!
eheee
winkwinkwink

0 : potpetpotpet: