Feb 12, 2011

:: jalan2 lepaskan rindu pada yang tiada ::

Ye.. maybe dia dh lupakan saya.
it ok. xpe. yang penting Allah ada bersama saya.

ain pantai di Teluk cempedak mengingatkan saya bersama dia.
Kenangan memancing di jeti Johor.

Kenapa perlu saya engt dia.
Saya cuma thu erti RINDU.
sayang? mybe akan hilang coz dia dh betul2 lupa saya.
it's ok! xper.. Yang penting saya de orng yg msih sygkan saya.

Kenap dia buat saya jatuh cinta.
Sedangkan CINTA itu susah untuk di dekati.

sakitnye jatuh cinta ni. 
Kenap perlu ada angin RINDU? 
Kenapa perlu ada dia untuk saya.
Kenapa dia buat saya mcmnie.

Ya Allah. Dia pergi dalam sekelip mata. Hadir pon sekelip mata.
Tapi xpelah, yang patah akan tumbuh hilang berganti.

PERJALANAN HIDUP


Aku yang masih di perjalanan hidup ini
Begitu lama berlegar di persimpangan dunia
Menempuh jarak dan titian
Rimba dan lautan
Mencari sesuatu yang abadi

Aku yang masih di perhentian hidup ini
Begitu jauh mengembara ke serata dunia
Mengejar siang dan malam
Surut dan pasang
Mencari sesuatu kebebasan
Mencari sesuatu kedamaian

Di mana berakhirnya perjalanan ku ini
Esok dan lusa bukan milikku
Oh Tuhanku
Lindungilah hambamu yang hina ini
Aku setia hanya padamu
Oh Tuhanku

0 : potpetpotpet: