Feb 17, 2011

:: Crazy Month :

arrgghhh..
Assignment + Assignment + Assignment
Giler!
Project + Project + Project
Mati!
Test+Test+test
PengSan!
Couple+Couple+couple
Trouble!

Tiada masalah yg xdapat diselesaikan!
Bergantung kepada kite smaada dapat atasinye atau tidak.
Saya! saya! Saya!
Mestilah mahukan yang terbaek!
Tapi!
Tapi!
Tapi!
Kenapalah saya nie malas nk study!
Adus! Esok nk hntr assignment Environment Barulah on time sibuk nk cari maklumat.
Tapi.
Alhamdulillah..
Xsia2 saya practikal kat JBA masa saya amik Diploma dulu.
Coz Water treatment plant ade dalam buku LI saya.
huuraayyyyy.
Just copy & paste!
Ade bagus x..!
hahahhahahahahahaa

Idup nie simple ajer. Jangan cuba merumitkan benda yang asalnye tiada.
Study. Cukuplah study smart jgn study hard.
ahaha
Bercinta. Cukuplah ade kamo!

Sekarang saya sibuk utk membusykan diri dengan buat kerja2 yang buleh buat saya lupa chipsmore sya.
huhu
kerana ape!
Kerana utk kebaikan dia & si dia. Saya cuba even saya kecewa+sedih+frust coz bagi saya cinta itu terlalu suci&indah.
Tapi.. kite kena belajar utk hidup tanpa si dia.
cukuplah saya ade family & friends.

Kenangan saya & dia. susah kott nk lupa.
1 ari wajib saya engt dia.
dalam hati saya pk 'dia tdo nie waktu nie' 'dia otw p kejer ni' 'dia kejer malam nie'
Dia itulah dia inilah.
But! sedih bile dgr lagu for the rest of my life.
aarrghhh
MENYAMPAH!

pe kes aku engt orang yang xengat aku!
kan!
xpe farin, xpe. satu ari nanti bile orng yg dia terlalu sayang tipu dia & tinggalkan dia camtu jer. Dia akan engt setiap pembalasan atas muka bumi ni Allah akan balas CASH!
Ade Faham!
Cukuplah. ati nie menangis. xperlu beriya2. cukuplah saya dapat tenangkan dada yang berombak kencang saat hati ini telah kau lukai.
Salam sayang buat kamo!
meskinpun diri ini dibenci.dilupai Percayalah disudut hati nie masih ade kamo.
Moga kamo berbahagia disamping dia&dia yg kamo cinta+sayang.

"Perasaan cinta itu dimulai dari mata, sedangkan rasa suka dimulai dari telinga. Jadi jika kamu mahu berhenti menyukai seseorang, cukup dengan menutup telinga. Tapi apabila kamu Coba menutup matamu dari orang yang kamu cintai, cinta itu berubah menjadi titisan air mata dan terus tinggal dihatimu dalam jarak waktu yang cukup lama."

0 : potpetpotpet: