Feb 5, 2011

:: berbaloi-baloi ::

Kepenatan saya berbaloi-baloi dapat shopping!
TQ to Mr.papa
eheee

jam 8.00 am dah otw p pekan.. kat situ best lau nk shopping baju kurung,kain sembayang & kain pasang.
banyak giler..
kat Pekan saya beli kain smbayang. cantik syial... ehee

Pastu pukul 11am otw p Kuantan
beli barang utk adik nk masuk MRSM.
btw.. befday dia 15/2.
saya dh pown belikan dia teddy bear besaRR punyer..
Tgk.. kan! kepala dia lagi besar dri kepala adik bongsu saya tue.. huhu that my mum..

Ok. pastu adik yg kat Poli lak beli beg nike. saya lak beli baju kurung & beg converse!
Wah.. epy giler.. =)
Tq Papa..

Utk mama lak dpt beli brang keperluan umah ajer.. eheee
Memang penat giler beli baju & keperluan dak debab nie.

So. saya sampai umah pukul 8mlm..


2 : potpetpotpet:

basikaltua said...

bez nyr dye,huhuhu..

Farien said...

tanggungjwb seorng kakak.. ehehe