Feb 13, 2011

:: 12 Feb punyer citer ::

Awal2 dah bgn pukul 7am.. Tapi bgn dok ngadap laptop.
Pukul 8 lebih aku mandi, coz nk siap2 p termerloh utk Majlis kenduri kahwin ( Yam&Anol ) wit La & Yoh.
Yang penting aku p ngan Hafiz coz aku tumpang keta dia.
Lau dia xdek, xtahu nk p ngan sape coz Jalan ke Triang mmg bahaya.
Papa xbagi aku drive p sana.

Pukul 10am dah gerak p sana,
Yang paling malang otw pg amik masa 4 jam coz terpaksa patah balik coz kitaorng exit kat karak.
So..... terpaksalah patah balik p temerloh.
Dalam keta smpat snap pic smbil hafiz dok sebelah senyum jer..
huhu

Pukul 2pm sampai sana. Perjalanan yang sgt3 jauh.
Nek histeria kami dlm kereta.

  Raja Nursyakirah (adik)        Anol&Yam. then..it's me 

Pukul 3 setgh kami pulang.. sampai ump pukul 5:45pm.
Sekejap jer bila pulang. huhuhu


Sampai bilik kami xtdo..
Pukul 9pm saya & kawan2 kuar p makan & lepak kat Pantai Batu Hitam.
Kami bergambar sakan.
jom Layannn.................................
+
+
 
  
 
  
   

TaMaT

0 : potpetpotpet: