Nov 10, 2010

:: First Paper ::

Utk paper arini per aku dah jawab..? aku pown xtahu.. 
Ya Allah aku serahkan segala2 padaMu..
Moga aku melepasi setiap ujian yg telah kau berikan..
Hari2 indah yg aku lalui kini seperti bunga tanpa air tnpa baja..
layunye tanpa belas ihsan manusia.
Aku tahu setiap ujian yg telah kau berikan ada hikmah disebaliknya.
Aku cuba utk matangkan diri aku cuba utk melawan perasaan sedih,takut kerana aku tidak mahu menjadi orang yg cepat menyesal.
Untuk ari2 yg bakal aku lewati aku sedang cuba untuk gagahkan diri aku berdiri di kaki sendiri tanpa mana2 belas ihsan dari siapa2.. 
Cukuplah sekadar aku ada Family tercinta & rakan2 tersyg... Itu sudah memadai bagiku dari aku memberikan kasih,syg,cinta aku pada insan yg tak thu nak hargai aku bila ada dpan mta.
But.. Bila aku hilang barulah nk cari aku..
for what..? part time lover..? or scandals.. ?
OMG!
Fine... aku thu & paham hidup nie xselalunye cerah & indah.
Dan.. xsemestinya apa yg kita harapkan kita akan dapat. Tapi... untuk thun 2010 macam2 kot dugaan yg aku dapat.. bermula dengan masalah family, peribadi & study...
arggggggghhhhhhh... TENSION!!!

Apelah nasib ko yek farin... uish... bek berkata2 dengan diri sendiri or bantal busuk nemoku 'pemberian mama'.. Dah 5 tahun nemoku bersamaku susah senang bersama.. berganti pakwe pown ngn dia gak..so.. dia thu ngn saper aku kaper.. kerana saper aku nangis.. cuma dia xpandai nk bercakap.. huhu.. coz.. dia hanya bantal.. =) So.. saya syg dia lebih dari korang semua.. heheheee...

Sape sayang saya lak...? xdek..? ade..? 
aaallaaa....... de aku kisah..? aku syg nemo.. nemo syg aku!
Dah enough!

To : NDE
Kerana awak saya de masa lak nyanyi lgu For the rest of my life time exam tdi kt dewan.. sampai sempat berangan and... hbis masa thu x.!

------------------------------------------------

Selingan Utk ari nie :

cikgu: ok murid2, apa yang awak nampak kat sini, ada 2 jenis air, air arak dan jg air biasa. Sekarang cikgu letak cacing di dalam kedua2 air ni..

murid2 melihat eksperimen dengan sangat kagum

murid2: wahhhhh

cikgu: lihat kita tgk kat sini, cacing mati di dalam air arak, manakala air biasa sebaliknya..

murid: [angguk kepala]

cikgu: okey, apakah kesimpulan yg dapat kita buat dalam eksperimen pada kali ni?

murid: minumlah air arak kalau nak cacing dalam perut mati..

cikgu:[ pengsan ]

0 : potpetpotpet: