Oct 11, 2010

:: semua BENDA yang saya mahu miliki ::

Urm... what about this tonight..? what happen tonight?..
saya rasa kosong.. kosong sangat.. Tak thu nape.. Dah sebulan xbalik rumah. adakah saya rindukan adik bongsu saya? Saya nak balik tpi byk gile kejer. project menimbun2, masalah peribadi pown semakin galak menimpa..huhu

Skrng perasaan seperti mahu shopping! sape mahu ajak sya pegi shopping...? Jomlah... tpi plz.. support segala perbelanjaan saya kerana sya kekurangan money.. hehee boleh ker camtue..? wah.. kalau lah mama sya thu dia akan cakap 'mama xajar anak2 mama pau duit sape2 kecuali papa kamo'. hukhuk..

Sya cuma nak sweater nike sekarang. Tpi.. sweater nie xdek di malaysia.. btul ker..? adus. kalau korang jumpa sweater design nie.. bgi thu lah erk.. t sya belanja minum.. hikhik smart kan..? 
Next... aku rasa mahu hbs belajar sekarng nie nk cepat2 .. Kalau boleh aku nk terus hbs Degree yg lgi 1 thun stgh aku tnggung nie. aku nk kerja & terus jadi engineer.
Nak pakai kereta mitsubishi Lancer 2.0 GTS ( wrna putih ) mcm kat bwah nie.. Itupown lau de duit.. lau xdek pakai lah keta sorong... =)


Then... ten..ten..ten.. tiba2 lak leh masuk ke gerbang perkahwinan.. hahaha..
uolls.. tersngt lah meriah kan.. perh.. itulah impian saya.. mhu pelamin sperti di bwah..
xkir nak jugak! nk jugak! huhu.. so sweet.. i love red+white.. =)


wah.. tetiba lak baju pengantin pown ade tpi wrna pink xmo.. nk merah eh! white pown ok.. =) ... gatai erk.. lau papa thu dia akan cakap 'belajar xhbs lagi, jgn nk gatal, selagi xjadi engineer jgn kawin'.. wahh.. hafal beb ayat ayah aku.. 


Gaya kt bwh nie sesuai untuk dipakai pada waktu pernikahan dan sewaktu upacara membatalkan air sembahyang pabila si dia akan membuka purdah si dia.. hikhik.


 Pe aku lalok mlm2 nie.. tah lah. aku taip per yg terlintas aje. nk kongsi ngn korang. walaupon xdek saper yg baca jnji pressure at my head xlah heavy sgt3.. aku sukakan kecantikkan walaupon aku xcantik.. =b..

6 : potpetpotpet:

zanjabil said...

kete idamanku..huhu

LYD a.k.a Makcik said...

cantik tudung nikah tuh..hehehe..

Farien said...

zanjabil... : sama rr... minat giler kereta tue.. =)

Farien said...

LYD : yups.. mmg cantik sgt2.. lau nk tgk byk lgi tgk kat cini ..
http://koleksivispera.blogspot.com/

zanjabil said...

huhu...xde ke org nak bg kete free kat aku??huhu

Farien said...

zanjabil.. haha.. soklan.. xdok kot melainkan lau awk menang pertndingan gores & menang...huhu