Oct 5, 2010

:: KaLaU,KaLaU,KaLaU....::



kALAU aKU tAHU bETAPA sUKAR uNTUK aKU mEYAKINKAN
Tak iNGIN aKU tERUS mELUAHKAN
kALAU aKU tAHU kEHIDUPAN iNI mEMBORINGKAN
tAK iNGIN rASANYA tERUS aKU bERSENDIRIAN
kALAU aKU tAHU bETAPA sYGNYA kAU pADA aKU
tAK iNGIN rASANYA tERUS aKU mELEPASKANMU
kALAU, kALAU, kALAU aKU tERUS lENA bERSAMAMU
iNGIN rASANYA tERUS dI dALAM dAKAPANMU


kALAU aKU iNGIN jADI sEORNG yANG cEPAT mENYESAL
tAK aKAN aKU mENYESAL pADA sESUATU iTU


kERANA aKU aKAN mENYESAL pADA mASA aKAN dATANG
kALAU aNDAINYA kAU pERGI dALAM hIDUP iNI
tAK iNGIN aKU tERUS uTK mELEPASKANMU
kERANA aKU dISINI hANYA tAHU uNTUK bERSAMAMU
dAN uNTUK mENYAYANGIMU sEPENUH hATIKU
pERCAYALAH
kERANA aNDAI hARI eSOK mASIH aDA uNTUK kITA
aKAN aKU cUBA uNTUK mEMBAHAGIAKANMU
Keluhan Rasa Hatiku,
-Farin -

0 : potpetpotpet: