Sep 23, 2010

:: MaLam SanTai Raya & bergedix 2010 ::


Jam : 8.00 pm

Saya & the geng bersipa utk ke Jamuan Raya Santai 2010 di hostel kami @ UMP.. xkan kat US kot.. hikhik...

b4 kami start makan, cam biasalah mcm2 ucapan dari beliau2 yg patut berucap..
then, kami didendangkan lagu raya from student yg suaranyer mmg best sgt3..

Selepas tue sketsa dari student laki 2 orng .. Kelkar de, poyo de, sengal de.. serabut pown ade... haha

Yng paling xsyok, b4 kami menjamu selera perhh... student berebut2 pg amik makanan dah mcam anak ayam bru dapat dedak ayam..

kitaorng sempat amik sate 3 cucuk jer.. sedih sgt3.. 
banyang kan 3 cucuk kongsi 4 orng.. haha.. dak2 len semua penuh pinggan.. 
xpelah.. mujur de lontong & bihun gorng.. dap rr gak..

Pastu.. aku dgr lagu dari Farah & mamat dak kelas kami ok..
seriously.. mmg best.. tpi, sekejap jer nyanyi...

Bile aku & the geng dah puas melantak..
kami blah rr dari situ coz tugas2 AJK yg mengemas.. huahua

Nak thu per aku & kwn buat pas tue..
kami buat ini..
+
+
+


~TAMAT~

3 : potpetpotpet:

::::.cik itam..:::: said...

comey2....

Farien said...

kite kan... mesti ler comel.. hukhuk

Farien said...
This comment has been removed by the author.