Sep 28, 2010

:: Kami BerGedixs Lagi ::

Hari nie pas kita orng mkan malam.. Next destination kitaorng ke East Cost Mall utk tgk wayang.
Alih2 sampai je sana Magika dah lama start..

Pastu kitaorng pown bergegas ke kompleks teruntum lak utk tgk wayng kt sana dlm pukul 10.30 pm . Jam ditgn pukul 10.15 pm.. dalam hati sempat lgi nie nk p tgk wayng kat sana..

Pastu terus kitaorng blah dari ECmall & ke Kompleks teruntum..
Pe lgi pecut kereta 140km/jam.. ( caye ker)..? huhu

then, cepat2 cari parking & mujur ade. terus nek atas.. berlari lah aku laju giler waktu tue samapi xtoleh kiri kanan dpn belakang atas bwah ngan Yoh.. & azreen..

sampai Je kat atas pas buka pintu aku tgk azreen membelok ke kiri sedangkan kaunter belah kanan .. Dalam hati aku 'bakpe lak?' Alih2 aku tgk lor dah tutup rupanye kaunter dia.. Hampeh tulll..

Alih2 aku dgr dari belakng suara orng gelak 'evil' Owh... rupanye mim & Ain.. hahaaa. siap perli kan... bersunggh lari ini yg dapat.. 

Poyos btul waktu tue.. Then... kami pown xmampu nk wat per... so... bergmbr lah kejer nye.. Kami pown ke tc sambil makan aiskrim =)
 Oklah
jom layan..

jeng..jeng..jeng..

+
+
+


  

  

 Teet..

~ TAMAT~


5 : potpetpotpet:

Kuman Chaos said...

gedix tapi santai takpe.. baru meriah..

kuman "cincin dijari .." Entry

HaNTwO said...

TC tu teluk chempedak ke??

Farien said...

Kuman : hee... gedix alaa rock+santai.. leh kan..?

Hantwo : yup... pndai pown... teluk cempedak..

Lady SharpShouter said...

posing jgn tak posing. ewah ewah.. haha.

salam kenal :)

Farien said...

Lady SharpShouter : Gitu ler kan... perempuan.. huhu... asal kuar bergambar..bergmbar je kuar.. =)