Aug 20, 2010

:: tragedi di bulan pose ::

Dah brp ari aku xsentuh nasi.. 1 butir aku xmakan.. xdek selera rasa.. hidup aku bertemankan air 100plus & ubat tahan sakit jer sekarang.. 
Malam yg buat aku rasa hepy bile aku ajak ain & yoh g parking kereta kt atas sekali kt ecmall tempat yg sunyi pukul 10.30 pm hinggalah 12.00 am..
aku baring atas kereta kt depan & mata aku memandang bulan.
waktu tue aku tgk bulan separa.. mcmtue lah hati aku.. separuh..
aku tenang smbil lyn lagu & air mata aku mengalir utk kali kebrpa pun aku tak thu..
yg penting hati aku dah sakit..
sakit sgt2.. rasa orng tikam hati aku ngn besi tajam..
Ya Allah knplah aku xkuat hadapi nie semua..

Mujur xterjun dari atas nie..
dari atas nie lah aku jerit kuat2..
mata aku yg seperti mata katak.. besar sgt3.. bengkak..

6 : potpetpotpet:

Syazwan Nizam said...

xyah jerit kuat pun cakap biasa pun da kuat

Farien said...

zam nie... mengong rr.. aku ngah frust nie zam..

Anonymous said...

jgn zam.. farin tu btol2..

Farien said...

Anonymous : tq

ASaDa RyutaRo said...

jerit takpe.. jangan buat benda pelik2 lak..

tenangkan diri.. ingat, masih ramai yang sayangkan kita n perlukan kita kat dunia ni..

segla yg jadi pasti ada berjuta hikmah yg tersembunyi.. =)

Farien said...

ASaDa RyutaRo : thanks 4 ur support.saya cuba tuk release tension dgn cara gini.. sekarang saya dh okey cikit.. time kasih erk ats keperihatinan anda itu.. hehehe..