Aug 7, 2010

:: MaLam BbQ bersama Family tercinta ::


Mmg best giler.. makan, makan, makan itulah Kerja yg paling best dlm hidup aku. seronok bangat dpt mkn... perh.. da giler papa beli ketam, ayam, daging, ikan pari & benda paling aku xsuka makan kerang... huhu..

says no to KERANG..

Malam nie lak semuanya balik kecuali kak nis coz duk jauh ngan family tersyg dia @ gua musang Kelantan..
So yang ade Abg LAn, kak efa, aisy baby, aku, syakirah, aliaa & mama,papa.
yg paling aku tahan semuanyer dh stop mkn aku lak yg still lgi duduk di kerusi mengadap ketam & ayam.. dap giler..
Sampaikan aku jerit kat mama nak nasi.... pastu leh lak mama cakap 'dah2 lah farin, 4 pinggan dah ko mkn, mama takut ngn kamo nie.. mcm bela Hantu Raya.. hahaa"
pastu aku cakap 'nak ayamm... ' adik aku cepat2 wat lari ayam coz takut aku mkn lgi.. ntah lah per nk jadi tah ngn aku nie..
maybe aku tension kot, & aku pun rasa dahaga lalu amik gelas di sebelah kanan n teguk.. 
tiba2 lak rasa panas di bibir.. perh.. aku g amik kelas yg de lilin lah.. haha
( kejadian nie dilihat papa)
per.... papa hanye ketawa jer.. haha
aduss.. per da.. mujur xterbakar bibir aku yg dh tersedia mmg gelap nie coz ikut ayah.
huhuhuuu
oklah.. mata pun dh ngntok..
nitez uolls..
gracias...

0 : potpetpotpet: