Aug 6, 2010

:: Aku sebagai Fashion Designer ::

kenangan semalam, bertarikh : 5/8/10


Huhuu.. tajuk yg buat orng len muskil sebab aku student engineering..
sebenarnyer... arinie aku p kuantan.. teman mama g medical cake up kat HTAA kuantan so kena jadi driver dia..
  
menuju ke destinasi yg sepatutunyer
PAs g medical check up, sempat lak mama pergi shopping ngn kwan dia.. penat2.. Lepas g east cost mall, mama ajak g kuantan parade utk beli hp papa.. pas2 g kedai2 masa area bandar..
mmg penat giler coz mama hanya duk kt fitting room & aku tukang amik baju mana yg agak2 padan ngn dia & dia suka. Perh.. dlm 7,8 helai gak lak nk emncari yg dia suka.. pastue, aku terkejar2 lak ngn kawan mama suh pilih mana yg molek utuk dia..
tiba2..
Dri fitting room leh lak terdgr ''farinn.... mama xnk baju nie, amik baju len.. cari yg kedut2 kt bahagian dada.. "
aku pun pgi amik yg len.. pastu... " farin, baju nie cantik tak utk mak cik..?" aku pun ckp 'comel....'..
perh.. sperti Fashion Designer  kan..kan.. haha

dah siap shopping aku ajak mama balik coz xtahan penat giler pastu nk ter' shhhh... hehe..
&then, singgah g makan kt tanjung lumpur, best giler keropok dia...

aku pun drive balik. hanye kelajuan 100km/j jer coz keta mama.. lau keta aku sah2 120 0r 140km/j.. hehee... ( mati aku lau papa tahu).. sptutnyer keta mama rr best drive lju kan.. tpi xleh coz phm2 merz aku expert lgi coz berat & besar.. huhu

tpi, xbestnyer drive keta mama nie lmbat biler kite memotong kenderaan dpn.. dia lmbat pick up cikit.. lau keta papa.. best, bab de turbo.. sekejap jer motong.. best..best..





0 : potpetpotpet: