Jul 31, 2010

:: Model tudung syria ::

Jgn Terkejut baca Link tue.. modelnye hanya dibyr minum air milo caw punyer sebab model tue bukan ler populer pun... nk tgk saper...
jomm..
jom.
+
+
+
--
--
--

iTulah kami model sebenar.. ehee....

ops.. jom lihat tips pakai tudung syria:-

firstly, kalau nk bagi tudung tua ada muncung tetaskan bahagian belakang lebih kurang pnjng dlm 5 cm & jahit sedikit supya anak tudung x tertarik..& gosok pada anak tudung xperlu letak lilin... ok!

lastly.., anak tudung terlalu besar jht lah dbahagian bwh dgu bgi ketat cikit... 

itu jer dri saya..

senang kan..? sebenarnye aku xsuka pakai tudung gini sebab mcm kelakar.. kata papa 'bulat' sebab pp saya tembam tpi dorongan dri rakan2 aku pun beli rr ..

rm15 jer saya beli... roomate yg jual.. lau nk meh lah kk4 ( UmP).. ehee

oklah... ~daaa......~

0 : potpetpotpet: